Ако търсите интересен и нестандартен начин, чрез който да представите вашия бизнес, можете да прибегнете до рекламните подови стикери.

shutterstock_image
D66A2316
D66A1135

✅Те могат да бъдат използвани както за вътрешна, така и за външна реклама.

✅Подовите стикери действително „приковават” вниманието и „грабват” клиентите още от прага на търговския център, спортната зала или заведението.

Какво представляват?

Самото словосъчетание „подови стикери” подсказва, че това са стикери, които се залепят по пода на коридори, зали и други помещения.

В много случаи подовите стикери се използват и извън сградите като част от външната реклама на магазини, заведения, офиси, учебни центрове, салони за красота и др.

Нестандартното приложение на стикерите може да бъде използвано с рекламна цел или просто като начин да се покаже местонахождението на търговския обект. 

Стикерите за под се лепят и с чисто декоративна цел, за да се освежи и промени интериора.

Най-често подовите стикери са под формата на човешки стъпки и се използват, за да „заведат” клиентите до даден търговски обект.

Това е доста удобен и забавен начин, който привлича интереса на най-малките потребители.

Ето защо често стъпките водят до детски магазини, парти центрове, фото ателиета, книжарници или магазини за детски играчки.

shutterstock_1520414306
IMG_20191213_165906
shutterstock_1257981883

Как и защо подовите стикери могат да помогнат на вашите продажби?

✅Те са оригинални и различни от всички останали начини на реклама.

✅Трудно могат да останат незабелязани. Клиентите се забавляват с тях. Децата ги обожават.

✅Творческите възможности при подовите стикери са безгранични.

Само въпрос на идейност и фантазия е да ги използвате във ваша полза и да привлечете повече купувачи във вашия търговски обект.

Освен като „табели”, показващи пътя към даден обект, подовите стикери могат да бъдат използвани и като начин да популяризирате името на вашата фирма.

Това може да стане чрез изписване на името на всяка една стъпка – стикер или изписване на вашето рекламно послание /или име/ буква по буква.

Освен, че клиентите проследяват стикерите -стъпки, те се забавляват, четейки това, което сте им написали.

С какво се отличават подовите стикери?

На първо място с тяхната устойчивост и издръжливост. Тъй като се лепят на пода, изискванията към тяхната плътност и адхезия /плътното залепване върху всяка повърхност/ трябва да бъдат много високи.

Характерно за подовите стикери е тяхното ламиниране, с цел защита и устойчивост.

Това става като след отпечатване, те се изрязват на плотер и се покриват с подов ламинат. Едва след това те се монтират на пода на даден обект.

Подовите стикери могат да бъдат използвани и като още една възможност – за оригинална подова декорация.

FloorStickerBanner1
FloorStickerBanner2
FloorStickerBanner3

Вие можете да поръчате печат на подови стикери не само с цел реклама или указване на посоката в обществени сгради, магазини и пр., но и като част от интериора на дома. Нека не забравяме, че именно дома и начина, по който е декориран той, изразява нашата индивидуалност, начин на живот и светоглед.

Не на последно място и нашите естетически виждания, личен стил и усет към красивото.

Независимо от това дали искате да поръчате печат на подови стикери за декорация на дома или с рекламна цел, можете да се обърнете към нашите специалисти.

Те ще ви помогнат с избора на стикери, ще отговорят на вашите въпроси и ще ви насочат към най-подходящия избор.

Благодарение на широката гама от стикери, с които се гордеем, ние можем да ви посъветваме, изненадаме и вдъхновим с интересни и впечатляващи идеи за реклама чрез подови стикери.

С настъпването на всеки нов сезон можете да обновявате работната среда или дома, за да се почувствате презаредени с енергия и освежени.

Един от евтините и изключително ефектни начини за това е като промените интериора с използването на подови стикери. Изображението може да бъде с всякакви размери, а за самото отпечатване се използват широкоформатни принтери и различни дизайни. Крайният резултат е впечатляващ, а впечатлението, което ще направите – запомнящо се.

Кога се използват подови стикери?

✅Подовите стикери се използват най-често при промотирането на нова стока, нова марка или услуга.

✅Чрез тях можете да укажете мястото, където клиентите могат да намерят специални продукти в промоция, специализирано гише за бързи услуги, конкретен кабинет, зала или помещение.

✅Подовите стикери ви помагат да насочите хората към сектор, който искате да бъде посетен. Те не само рекламират, но и лесно ориентират и отвеждат клиентите към продуктите, които търсят.

✅При всички положения, крайният резултат е един: по-подреден, по-успешен и по-оригинален магазин, офис или търговски център.

Освен използването на подови стикери, успешно в рекламната си комуникация, можете да интегрирате също и : дипляни, постери, флаери, уоблери, каталози, брошури и други ефектни решения, чрез които да блеснете пред вашите клиенти.

Ако сте любопитни да прочете за още интересни решения, чрез които можете да позиционирате вашата марка, посете секцията ни рекламни материали.