Флаерите (рекламните листовки) са най-достъпната и масова печатна реклама в арсенала на всяка фирма, което не намалява тяхната сила. Ако ще организирате специално събитие като концерт, спортен маратон, изложба, желанието ви ще бъде то да стане максимално популярно.

shutterstock_313907225

 

✅Възможностите за това са много – от уста на уста през реклами във вестниците и телевизията до онлайн пространството.

Част от тях са трудни и скъпи за реализиране.

Практиката е показала, че в такъв случай трябва да полетите. А за това ви са необходими флаерите.

✅Предимствата им пред всички останали материали е ниската им себестойност, което води до реализирането на големи тиражи и достъп до огромна аудитория.

Удобни са, лесни си за разпространение и в същото време предлагат достатъчно информация.

Осезаеми са, т.е. хората ги докосват с ръцете – а това е полованата от работата по тяхното привличане.

✅С флаерите се рекламират също така конкретна промоция или услуга. Целта е към основната таргет група на компанията ви да се привлекат и повече случайни хора, които да се превърнат в нови клиенти.

Затова рекламните листовки се използват както за осъществяване на директна кампания с раздаването им от човек на човек по улиците, така и за разпространение в пощенските кутии, поставянето им във вестници или предлагането им в самите офиси или магазини. В комбинация с печата на постери, брандирането на фасади или печата на различни банери/ винил, кампанитте могат да оживеят из цялата страна или град.

Имате нужда от впечатляващо представяне? Не се колебайте да се свържете с нас още сега!

НАТИСНЕТЕ ТУК!
shutterstock_229748701
shutterstock_1203400762
shutterstock_304662581

✅От флаера (flyer) буквално се очаква да лети към потребителите, защото думата произлиза от английската fly – летя.

✅За разлика от дипляните (от гръцки diplos – сгъвам) те не се сгъват. Може да бъде отпечатан на най-различни гланцирани хартии, но обикновено се предпочитат по-достъпните ценово варианти – тънки листове от 90 до 150 гр.

✅На пазара се намират и такива от 350 гр., които по трудно човек би хвърлил заради масивното усещане в ръцете.

✅Може да бъде едностранно или двустранно напечатани флаерите, като най-често са с размери А5 (148 х 210 мм), А6 (105 х148м м) и 1/3 от А4 (210 х 99 мм).

✅Ние ви препоръчваме те да са двустранни, като за това можете да намалите формата им. Така се спестява хартия и максимално функционално се поставя цялата необходима информация.

✅Според тиража се използва дигитален или офсетов печат, като нашите консултанти могат да направят предложение спрямо нуждите ви.

Ако са ви необходими малко количество за конкретно събитие или информацията в рекламната листовка ще се актуализира няколко пъти, то изборът пада върху дигиталния печат.

✅Ниската себестойност за единична цена се постига при офсетовия печат, който ви носи и запаси за по-дълго раздаване.

✅Като довършителни работи може върху повърхността им да се нанесе специален лак (UV гланц), чрез който те стават още по-блестящи.

shutterstock_1657574593

Основният недостатък на флаерите е, че животът им е кратък и хората са залети от тях. Ежедневно се произвеждат хиляди бройки.

✅Въпреки това предимствата им са повече и практиката доказва ефикасността на този маркетингов инструмент както за малкия бизнес, така и за големите компании.

✅Има няколко важни правила за проектирането им, като тук също единственото ограничение може да бъде вашата креативност. В същото време е важна функционалността.

✅Флаерът трябва да изглежда добре, като малката повърхност да е оползотворена ефективно с просто и разбираемо поднесена информация чрез шрифт и фон.

✅Необходимо е да обърнете внимание на детайлите в дизайна, защото те ще ви отличат от хилядите останали листовки.

✅Ако се затруднявате, можете да разчитате на нашите консултанти и техния дългогодишен опит.

Във флаерът се включват само акцентите на вашия продукт или кампания, груба грешка е да поставите цялата информация.

Тя трябва да е лесно четима и да не създава съмнения, защото за привличане на вниманието имате буквално секунди.

От тях зависи дали рекламната листовка ще отиде веднага в боклука или ще бъде отделена за по-късно запознаване.

✅Целта й е да провокира хората да се свържат с вашия офис или магазин за повече характеристики или за директен тест.

Поради това в него можете да включите и кодове или ваучери. Това е чудесен начин да опитате да повишите интереса към вашето събитие или промоция, давайки допълнителна информация и формирайки ангажираност.

✅В същото време тяхното проследяване може да ви даде реална представа за постигнатите резултати. Това ще помогне в намирането на оптималната следваща стъпка по развитието на компанията ви.