Плакатът е един от най-старите и важни елементи в маркетинга. Той е свързващото звено между мегабордите и билбордите от една страна и флаерите и брошурите от друга.
Рядко днес има уважаващ себе си филм, електронна игра, театрално представление, концерт, друго събитие или услуга без подобна реклама.
Извоювал си е славата на изкуство – организират се огромни изложби и биеналета, хора го колекционират.
Сполучливи примери се изучават десетилетия след приключване на конкретната рекламна кампания на даден бранд.
А бизнес се развива чрез правилното използване на наличните възможности, за което ние сме готови да ви помогнем.Плакати
✅Основната цел на плаката е да предизвика, изгради или поддържа интереса на различни групи от обществото към ваша стока, услуга, събитие или идея.
✅Той комуникира директно с крайния потребител, като му доставя информация, до която той трудно би достигнал в ежедневието си.
Това се постига с ясна и проста композиция, контраст и малко текст – или правилната спойка между тях ражда своеобразен „виц“, който влиза в сърцата на хората и изпълва умовете им.
Ако имате съмнение постер или плакат да направите, значи нямате дилема – прието е за „плакати“ с размери над 50х70 см. и стигащи до 150х220 см. да се използва думата „постер“.
✅Предимствата на този вид реклама са доста. Плакатът няма конкуренция в съотношението цена/възможности.
✅Създаването и разпространението на вашия плакат е далеч по-евтино от цената на рекламата ви в преса, радио, телевизия.
То отнема малко време и малко хора участват, а в същото време до него обществото има достъп 24 часа 7 дни в седмицата. Печати се върху гланцирана хартия или ПВЦ фолио, като понякога се ламинира срещу слънце и дъжд.
Лепи се върху друга повърхност.
Има и възможности за индивидуалност като ултравиолетовото покритие, което позволява разчитане на информацията само под определена светлина и ъгъл.
✅Новост на пазара все още е поставянето на QR код, който препраща към допълнителни думи или медия.
✅Всичко е обвързано с таргет групата. Задължително обаче е визията на плаката да бъде съобразена с изискванията на други медийни канали – брошури, флаери, интернет.
Така изграждате едно общо послание към потребителите, без да провокирате у тях колебание.
Нашите специалисти могат да са ви от голяма полза в това.
✅Силата на плаката зависи от избраното време и място за разпространение (екстериор и/или интериор).
Виждали сте го на специални табла, на огради, спирки на градския транспорт, в магазини, по витрини, в заведения, в офиси или по стени на апартаменти.
Важно е до него да минава огромен поток от хора ежедневно.
За част от тези места се заплаща допълнително или е необходимо разрешение за ползване, разбира се има и такива, които са забранени, но качеството на заложената от вас маркетингова стратегия може винаги да гарантирате чрез изискване на отчети и снимков материал от избраните от вас разпространителите.
Един плакат може да съдържа изображение и текст, като в повечето случай присъстват и двете.
Чрез тях е синтезирана и представена важна информация за вашето конкретно събитие, промоция или послание.
Това се постига чрез „играта“ между шрифта, цветовете и символите в плаката.
Визията трябва да е модерна и ефективна, издържана в стила на фирмата и останалата рекламна кампания.
✅Снимките трябва да са с висока резолюция. За предпочитане е текстът да е малко, да се различава от фона и да е видим на разстояние от над метър.
✅Чрез конкретната големина на редовете и разстоянията се акцентират трите нива на важност – заглавието/посланието; отговорите на въпросите „какво“, „кога“ и „къде“; допълнителните думи.
✅Препоръчително е в плаката да има възможност за обратна връзка: сайт, телефон, поща или страница в социална мрежа. Oбщият стил не трябва да създава усещане за претрупаност. Простотата е сила!
Слабите места на добрия плакат са малко, но съществуват. Основната е свързана с допуснати грешки и трудното им отстраняване след отпечатването.
Решение за това е внимателната проверка на набрания текст плюс анализ на елементите на поставената снимка (думите върху фланелка на модел, финансови или други знаци, елементи).
От друга страна плакати може да стане обект и на вандализъм, но това също се решава – с резервни бройки и бързата подмяна на наранените единици.
За да бъде вашата кампания още по-забележима и запомняща се, може да добавите към вашите плакати, печат на билборд или банетри, ефектни или информиращи брошури, флаери с информация или визия на събитието, подови стикери, които да обвържате с интригуваща акция, като флашмод, например, или друго по ваш избор.
Екипът на ME PRINT може да предложи пълния набор от печатни услуги, свързани с листов или широкоформатен печат, както и брандиране на рекламни материали. Машинният ни парк включва офсетов и дигитален листов печат, машини за широкоформатен печат, директен печат върху текстил, пластмаса, дърво, метал, рекламни материали, ситопечат и лазерно гравиране.
София, ул. Маслиново клонче 2
Тел.: 0885 920 084 / 0893 076 405
Email: office@meprint.bg
Copyright © 2024 MEPRINT. Created by DMI DIGITAL