Време е да се обърнете към основното оръжие в рекламната и маркетингова стратегия на всяка фирма – каталога.
И не, не говорим за електронната му версия, която често се оказва в кошчето на пощата.
Става дума за традиционния каталог, проектиран, изработен от хартия в печатница и предаден в ръката на бъдещите ви клиенти или настоящи партньори.
Първото изискване към подобен офлайн рекламен ход е да хваща окото.
Вашият каталог трябва да изглежда впечатляващо.
Той е първи досег до вашия бизнес за всички непознати, разгърнали страниците му.
Погрешно създадено първо впечатление много трудно се променя – най-малкото, защото до всеки каталог няма как да има представител на бранда.
За тази цел нашите дизайнери винаги са готови да ви предложат уникални решения и да ви спестят грешки в избора на цвят, шрифт, размери.
Втората характеристика е свързана с набирането на необходимата информация.
Снимките обезателно трябва да са качествени, заснети професионално с фотоапарат.
Текстът не трябва да е много, като за предпочитане е той да бъде представен под формата на акценти.
Първите страници са отделени за представяне на вашата компания и дейността ѝ, целите ѝ. Следващите вече са свързани с конкретни продукти или услуги – точно име и номер, технически характеристики, описание, допълнителна информация.
Това става по раздели, които се отделят цветово и по страници.
Цялото това „наливане“ на информацията изисква технологично време и трябва да бъде проверена от редактор или коректор.
Неприятно впечатление правят допуснати правописни или стилистични грешки.
В този етап намират практически отговори въпроси като: хоризонтален или вертикален каталог; колко артикула да са на страница; как да бъдат подредени снимките спрямо техническата информация; дали ще има, или няма да има електронен носител.
Хубаво е да бъдете готови с отговорите на поне част от тях преди да започнете работа по каталога.
На пазара съществуват много форми, но най-често се използват 7-8 разновидности като стандартни.
Това не трябва да ви притеснява – ние сме готови да удовлетворим вашите уникални изисквания чрез шанца (индивидуална форма за конкретна поръчка). Специалистите ни имат богат опит в бранша, поради което можем да акцентуваме върху информацията чрез дизайн и материали.
Може да избирате от А6 през А5, А4, А3… Теглото на хартията варира в широки граници – от 100 до 300 гр.
По-ярките и наситени цветове се използват за каталози, свързани с мода, красота, спорт, свободно време.
По-пастелните носят сигурност и стабилност, поради което са предпочитани от бизнес, банки, обучение.
Ако ще присъства в него основно текст, то тогава печатът може да е двуцветен – определен за логото ви и черен за текста.
Важен елемент при проектирането на един каталог е свързан с набелязаните довършителни работи.
Сред тях са поставянето на частичен лак, ламинат или холдер за диск.
Има значение как са захванати страниците – със спирала, телчета или е лепен.
Цената за производството на един стандартен каталог за годишно използване зависи от много компоненти, но тя пада с увеличаването на тиража.
Не така стои въпросът с изработването на луксозни бройки, които са в малък тираж.
Тяхното създаване се налага от провеждането на конкретно събитие или промоциране на нов артикул/услуга.
Нашите опитни специалисти са готови да ви помогнат с решения и в тази насока, защото целта ни винаги е била и ще бъде да създаваме каталози, които да превръщат всеки потребител в клиент на нашия клиент.
Препоръчваме ви създаването на подобно рекламно пособие поради няколко предимства.
Печатният каталог може да съществува във всички сфери от ежедневието – дома, офиса, градския транспорт или ресторант.
В него могат да се водят бележки, да се подчертават или допълват определени характеристики.
Отпечатаният текст подпомага осъществяването на конкретна поръчка или коментар към Вас.
Пести време на вашия екип, също и на клиентите. За достъп до всичко това човек не се нуждае от технически устройства или интернет.
Слабите места са свързани с необходимостта от голям тираж, начина на разпространение и актуалност на информацията.
Наличието на много текст и страници предразполага към грешки, които задължително трябва да са отстранени преди влизане в печатница.
За сметка на това разпространените каталози водят до повишаването на печалбите чрез привличане на нови клиенти и изграждане на реална ангажираност към бранда. Към този вид реклама можете да добавите брошури, постери или брандиране на фасади, служебни автомобили, банери и други интересни възможностите, които можете да откриете в нашето портфолио.
А това е основната цел на всеки бизнес!
Екипът на ME PRINT може да предложи пълния набор от печатни услуги, свързани с листов или широкоформатен печат, както и брандиране на рекламни материали. Машинният ни парк включва офсетов и дигитален листов печат, машини за широкоформатен печат, директен печат върху текстил, пластмаса, дърво, метал, рекламни материали, ситопечат и лазерно гравиране.
София, ул. Маслиново клонче 2
Тел.: 0885 920 084 / 0893 076 405
Email: office@meprint.bg
Copyright © 2024 MEPRINT. Created by DMI DIGITAL