Счита се, че само десет секунди са достатъчни, за да придобиете първо впечатление при запознаване с дадена марка или при посещение на определено място. Същото се отнася и за вашите клиенти.

Untitled 5

Как трябва да се използва това толкова кратко време, за да спечелите вниманието на потенциалните клиенти?

Важно е да се създаде положително впечатление у тях и да събудите тяхното любопитство. Това е една от главните цели на визуалната реклама.

Когато говорим за реклама в големи мащаби, без съмнение първо се сещаме за брандиране на фасади

Важно при брандиране на фасади!

Необходимо е прецизно снемане на размерите – трябва да се имат предвид размерите на дограмите и отстоянията, избор на ясни и четливи графични изображения,изчистен дизайн, който се откроява, използване на типичните цветове на вашия бранд, така че клиентите да могат да разпознаят фирмата ви само с един поглед.

✅Брандирането на фасади може да бъде осъществено чрез монтиране на временна реклама, отпечатана върху винил.

Този вид реклама е позната като брандиране с мешове.

Винилните мрежи могат да покриват цялото пространство или само част от него.

Характерно за тази фасадна реклама е нейната внушителност и мащабност.

Когато е поставена на подходящите места в града, събира изключителен интерес и хората запомнят бранда, продуктите или услугите, които се рекламират.

Калканите също са част от брандиране на фасади.

Те отново са достатъчно внушителни и атрактивни, за да привлекат вниманието на потенциални клиенти.

shutterstock_135189905
shutterstock_1683076354
Happy_Before_After-1024x535

Както самото име говори, този вид реклами се монтират чрез прикрепване за калкани на сгради. Използват се предимно за имиджови реклами.

Основната технология при изработването им е широкоформатен печат на винил.

Фасадната реклама може да бъде изработена и чрез монтаж на светещи букви по фасадата.

Предимството на този вид реклама е че се забелязва от далече, както през деня, така и през нощта, светещите букви са ефектни и популяризират успешно вашия бизнес.

Заслужава ли си да рекламирате по този начин? Без съмнение!

✅Градската джунгла е място, което ви предоставя безброй много възможности за внушителна и печеливша реклама.

✅Можете да използвате фасадната реклама в полза на вашата фирма, без значение дали тя е вече добре позната, или напротив, тепърва трябва да се наложи на пазара.

В първия случай – при вече разпознаваем бранд, можете да популяризирате и наложите нови продукти или услуги, да покажете, че се развивате и променяте, в името на по-доброто обслужване на клиентите и с поглед в бъдещето.

✅Голяма част от успеха на фирмите с традиции и достатъчно лоялни клиенти се дължи на това, че те изграждат емоционална връзка с потребителите. Тази връзка не бива да бъде пренебрегвана!

Фирмите могат да използват различни начини на реклама, за да покажат своето уважение към клиентите си.

Добри попадения са фасадни реклами с пожелания от страна на фирмата по повод празници или реклами, които канят потребителите на специални събития.

Стартиращите компании могат и трябва да използват силата на фасадната реклама, за да запознаят хората със своята дейност, с това какви продукти или услуги предлагат и къде могат да бъдат намерени.

Поради мащабността си, този вид реклама има изключително голям успех и благодарение на нея, хората запомнят рекламното послание, името и логото на фирмата.

На какво да обърнете внимание при реклама чрез брандиране на фасади?

✅Помислете дали да използвате меш или плътен винил, в зависимост от рекламата и мястото, където ще бъде монтирана.

За това могат да ви консултират и нашите специалисти.

Консултирайте се с архитект. За да се поставят реклами от този вид, понякога се изисква специално разрешение.

Бъдете информирани и подготвени за това.

✅Обърнете внимание на дизайна и заложете на реклама, която ще бъде запомнена.

Това ви дава шанс да направите вашата фирма известна, да привлечете повече нови клиенти и постепенно да ги превърнете във ваши редовни потребители.

За тази цел, следвайте следните ясни и прости правила:

- Използвайте цветовете, които характеризират фирмата ви;

- Помислете за ясно и кратко рекламно послание, което се обхваща с един поглед и насочва потребителите директно към вашия бранд;

- Заложете на местоположение, където рекламата ще бъде видяна от много хора;

- Тайната на добрата и печеливша реклама е в това, че тя е не само красива, но и дава ясна информация за това, което се рекламира и как може то да бъдете полезно на хората.

✅Не на последно място, рекламата е средство за комуникация с клиентите, затова трябва да бъде разбираема.

В случай, че искате да добавите към вашата маркетингова комуникация печат на постери, дипляни, брошури, тениски, флашки или друго желано от вас, ние сме на среща.