[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Фолиата са сред често използваните продукти, с които се постига атрактивна и ефективна външна и вътрешна реклама.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Изработването на рекламни продукти чрез различни видове фолиа е изключително популярно, тъй като те са едни от най-универсалните рекламни материали.
Приложението на фолиата е много широко: различните типове фолиа се използват за брандиране на автомобили, щандове, витрини, търговски площи и табели.
За целта се търсят само висококачествени фолиа и се произвеждат широкоформатни цветни изображения, които представят марката по най-добрия начин.
Брандирането на обекти с фолио може да придаде индивидуалност и оригиналност на вашия щанд, магазин, превозно средство и всяко друго рекламно пространство. Сред по-използваните видове фолиа са:
✅Универсално;
✅Транслуцетно;
✅Банерно;
✅ПВЦ фолио;
✅Алуминиево фолио;
Най-голямо приложение в съвременната реклама имат ПВЦ и алуминиевото фолио.
Освен за брандиране, те имат доста разностранно предназначение.
Така например ПВЦ фолио се използва в мебелната промишленост, интериорния дизайн, обзавеждането на търговски помещения и др.
С негова помощ могат да се изработват специални рекламни надписи върху сгради, автомобили, витрини и др.
ПВЦ фолиото се отличава със своята трайност и възможност за оцветяване в различни нюанси.
От своя страна алуминиевото фолио има по-специфично предназначение.
Повечето от нас го използват при приготвяне на храна вкъщи или за други битови цели.
Освен това, обаче, алуминиевото фолио намира отлично приложение при създаване на поздравителни картички, рекламни брошури и др.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4493″ img_size=”500×500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4358″ img_size=”500×500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4122″ img_size=”500×500″ img_link_large=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Надписите от този вид се отличават с блясък и стил, които са непостижими с останалите видове материали.
Брандирането е подходящ начин да придадете нов вид на своята търговска площ, привличайки любопитните погледи на своите клиенти.
Сред видовете фолиа, които се използват за освежаване на един магазин, автомобил, врата или витрина са:
✅Рязано;
При него букви или цифри се изрязват, след което се слепват.
Могат да се поставят на стена или витрина.
По този начин рязаното фолио придава нов и различен вид на търговското помещение или прозорци.
Характерно за него е, че цветът може да бъде само един.
Това означава, че не може да има преливане в окраските.
✅Напечатано;
Предназначено е за цялостно или частично облепване на витрини. При него е характерно използването на различни цветове.
Благодарение на различните окраски, които може да има напечатаното фолио, то може да бъде изрязвано по контур.
Предимството на този вид брандиране е възможността да са поставя както отвън, така и отвътре.
Напечатаното фолио има два пласта за залепване – прозрачен и сив.
Използва се един от двата слоя, в зависимост от вида на повърхността, където се поставят рекламните надписи.
По-голямата част от напечатаните фолиа, използвани за брандиране, са с прозрачен пласт за залепване.
Това се прави с цел, рекламните надписи да имат цялостен и завършен вид, без да прозират на мястото, където са поставени.
✅Перфофолио;
Това е изключително сполучлив начин за цялостно брандиране на стъкла и витрини.
С неговото поставяне се постига двоен ефект.
От една страна, може да се вижда отвътре навън, но не и отвън навътре.
Другият ефект е доста прагматичен.
Когато се постави перфофолио се редуцира до голяма степен проникването на нежелана слънчева светлина, което е от важно значение през горещите летни месеци.
✅Каст фолио;
Каст фолиото намира своето приложение при брандиране на автомобили.
Неговото поставяне позволява „обирането“ на криви участъци върху повърхността, без да се нарушава цялостната визия на рекламния надпис.
✅Матово;
Използването на този вид фолио е особено популярно в последните години.
То има своите несъмнени предимства и повечето потребители избират именно този начин, когато трябва да се рекламира определен търговски обект или витрина.
С поставянето на матово фолио, повърхностите имат завършен и цялостен вид.
✅Гланцово;
Гланцовото фолио си има своите почитатели, но основният му недостатък е създаването на т. нар. „бликове“, които са известни във фотографията и като „преосветени участъци“.
Все пак, не може да се отрече изключително стилното излъчване и вид на повърхностите, където е поставено гланцово рекламно фолио.
✅Перманентно;
Това е предпочитано фолио от потребителите, които търсят създаването на по-трайни рекламни надписи върху своите магазини или витрини.
Не трябва да се забравя, че този вид е доста труден за премахване.
Ето защо, най-добре преценете дали ще използвате тези рекламни надписи достатъчно дълго време.
✅Временно;
Временното фолио е предпочитано от голям брой търговски обекти, заради своята функционалност и леснота при поставянето.
При желание от страна на потребителите, нежеланите вече рекламни надписи могат удобно и бързо да бъдат премахнати.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]