Преди години му казваха листовка, още по-рано се е казвал „позив“, но това е в едни отдавна отминали времена. В момента е известен като флаер. Защо ли?
Защото има способност да лети на дълги и кратки разстояния.Наистина е така, не само защото името му идва от английската дума за летене.
Това е може би най-познатият на всички хартиен рекламен артикул.
Със сигурност са ви срещали на улицата и са ви давали флаери – независимо дали става дума за рекламиране на курсове за изучаване на чужди езици, на новото меню на някоя пицария или с информация за промоции в поредната верига за уж евтино пазаруване.
Много често изхвърляме флаерите, без да им обърнем специално внимание, но истината е, че тази форма на изпращане на рекламни послания … работи. Причината е, че флаерът носи в себе си най-важната информация, която мозъкът ви може да възприеме без особена съпротива и да предизвика съответната реакция.
И, за да не става прекалено научно, принципът е: стимул-действие. Например – дават ви флаер, рекламиращ чуждоезиково обучение. Ако флаерът е направен добре, то в него ще има синтезирана информация за предлаганата услуга, както и за това кой я предлага.
И толкова. Не не необходимо да ви убеждават, че ще научите китайски за 1 седмица. Важното е да запомните, че именно въпросният езиков център ви дава шанс за качествено обучение.
Ако запомните това, то целта на флаера е постигната. Със сигурност в някакъв момент ще се сетите за това и шансът да се обърнете към въпросния център е голям.
За да постигне този резултат, флаерът трябва да се разпространи сред най-добрата за целта целева група, защото едва ли някоя пенсионерка би се записала на курс по иврит, но това е друга тема.
И така, флаерът е особено практичен да рекламира услуги, промоции, определени стоки и др. Може да се разпространява директно – от ръка на ръка, да бъде пуснат в пощенската кутия или да го видите като приложение в любимия си вестник или списание.
И още веднъж – за да е ефективен, трябва да бъде с ясен и изчистен дизайн, да не обърква потребителя, а напротив – да отправя ясни послания, приканващи към действие. Свържете се с нас оттук, за да можем да ви изпратим най-подходящото предложение за вас.
Ние, в MePrint можем да ви дадем изключително добра и конкурентна цена за изработка на флаери. Можем да извършим и целия процес – от създаването идеята, през графичната концепция – дизайн и предпечат, до отпечатването на флаера в необходимия ви тираж.
Обадете се и ще намерим най-доброто и евтино решение.
А заедно с него можем да ви предложим и флашки, тениски и чанти, с които да оставите наистина страхотно впечатление за вашия бизнес.