[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Добрата реклама и комуникацията с потенциални или постоянни клиенти стоят в основата на успешните продажби.
Печатните рекламни материали /каталози, дипляни, флаери, брошури, календари, плакати, менюта и др./ могат да увеличат значително вашите продажби, поради ред причини.
Ето само няколко от тях.
Брошурите, дипляните и флаерите се разпространяват навсякъде и достигат до точната аудитория.
Продуктовите каталози и брошурите дават отговор на голяма част от въпросите, които вълнуват потребителите и събират на едно място пълната информация за вашия бизнес.
Каталозите дават на клиентите това, което искат.
Те нагледно представят различните продукти и информират клиентите за всичко, което го интересува.
За целта е необходимо да се изработи възможно най-подробен и изчерпателен каталог, включващ пълна информация за фирмата, адреси на физическите магазини или обекти, телефонни номера и сайтове, описания на различните стоки или услуги и техните разновидности и цени.
Флаерите ви помагат да обявите важното по кратък и ясен начин.
Можете да ги използвате, за да информирате хората за откриване на нови обекти, пускане в продажба на нови продукти или предлагането на услуги, от които те могат да се възползват само при вас.
Акцент при рекламата с флаери е бързото им разпространение и поместването на пълната рекламна информация само в няколко реда.
Интересният дизайн, подбор на текст, цветове, илюстрации и оригиналното оформление на флаерите, правят рекламираните продукти, още по-атрактивни и желани.
За да предизвикате още по-жив интерес чрез реклама с флаери, може да заложите на елемента на спешност, като обявите промоция или специални цени с намаления, които важат за кратък период от време, само за определен ден или до изчерпване на количеството на промо продукти.
Брошурите са ефективен начин да увеличите продажбите си, особено ако поместите специални предложения и промоции на централно място в тях.
Освен, че напомняте за вашите стоки и услуги, с всяка нова брошура, вие обявявате новина, която би представлявала интерес.
Уверете се, че най-важната информация, която може да заинтересува клиентите и от която те могат да се възползват е поместена там, където те ще я забележат.
Това може да бъде намаление на подбрани продукти, специална оферта или промоция, която ще се проведе в определен ден.
При всички случаи, информацията трябва да бъде поднесена така, че да предизвиква интерес, да подсказва за изгодата за клиента и да го подтиква към покупка или поне за посещение на вашия сайт или обект.
Печатните рекламни материали не само рекламират стоките и информират за цени и асортимент, но и „разказват” на потребителите, за това защо те трябва да се възползват от предложенията и с какво тези продукти могат да им бъдат полезни.
Чрез различните видове печатни рекламни материали имате възможност да призовете клиентите си да действат.
Тоест да посетят магазина, салона за красота, езиковия център, автосервиза или ресторанта, който рекламирате.
В дипляни, плакати, брошури и флаери винаги може да се помести изречение от типа: „Готови сме да поговорим и обсъдим с вас най-подходящите оферти” , „Позвънете ни и направете резервация още сега!” или „Не вярвайте само на нашата дума, убедете се сами като посетите нашия магазин, шоу руум, изложбен щанд” и т. н.
Убедете се, че вашите координати, телефон, сайт и адрес са поместени на достъпно и видно място.
Това означава, че клиентите ще имат възможност да се свържат с вас веднага.
Добрите снимки, илюстрации, описания и телефон за контакт правят комуникацията с клиентите лесна и бърза.
Улеснете ги, без да ги обърквате или да ги карате да се лутат. Използвайте ясен и кратък изказ, без да затрупвате клиентите с подробности.
Заложете на опитен и креативен графичен дизайнер и екип от професионалисти в дигиталната и печатна реклама.
В резултат на това ще се радвате на отлични рекламни материали и ефективна кампания, която ще ви донесе продажби и печалба.
Вместо заключение, ще споменем някои важни съвети за позиционирането на вашия бизнес на пазара.
Заложете на рекламата – тя ще ви помогне да достигнете до желаната таргет група и да предложите своите продукти или услуги на хората, които имат интерес и потребност от тях.
Бъдете на ниво. Изпипвайте всеки детайл – независимо от това дали искате да рекламирате само в няколко квартала или планирате мащабна реклама, това което трябва да ви води е доброто ви представяне.
Професионалното изработване на брошури, флаери и каталози гарантира отлично представяне на вашата марка, както пред нови клиенти, така и пред вашите редовни потребители.
Доверете се на професионалисти с достатъчно знания и опит в рекламата.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]