Добре поднесената стока е два пъти по-привлекателна за потребителите.
Етикетът е изключително важна част от търговския вид на продуктите и той има своето влияние върху потребителското поведение.
Този графичен знак, оформен върху лепенка, талон или отрязък хартия, датира от древни времена.
Първите етикети, разбира се, не са били хартиени, а са представлявали клеймо или надпис върху пергамент или парче кожа и са били поставяни най-често върху бутилки вино.
С появата на хартията, етикета става важна част от търговията и повечето производители го използват, за да обозначат стоките си.
Счита се, че винопроизводството носи основната заслуга за популяризиране и усъвършенстване на етикетите.
Постепенно те стават обект на такъв интерес, че в създаването им участват велики творци като Салвадор Дали, Пабло Пикасо, Анди Уорхол.
Художественото оформяне и качественият печат на етикети е важна част от вашата рекламна кампания и поднасянето на нови или добре познати продукти.
Защо е така?
Добрите етикети имат голямо психологическо влияние.
Верните ви клиенти свързват вашите стоки със сантиментални спомени и дизайнът на етикетите има изключително въздействие върху тях.
От друга страна, новите продукти привличат вниманието, отново благодарение на етикета.
Той представя не само конкретната стока, но и бранда, който стои зад нея, и трябва да го прави по най-добрия начин.
Кои са тайните трикове, които могат да превърнат един етикет в запомнящ се печатен продукт, който ще остави трайно впечатление?
Ако разглеждаме етикетите като рекламни материали, основната цел при създаването на техния дизайн трябва да се основава на това те да останат в съзнанието на клиентите и да бъдат запомнени.
Това е предпоставка конкретните продукти да бъдат предпочитани и избирани по-често пред тези на конкуренцията.
Чрез етикетите можете да съчетаете всички останали канали на комуникация и да поканите клиентите си да посетят вашия сайт или профил в социалната мрежа.
За да се радвате на ползите от добрия етикет, той трябва да бъде не само естетичен и оригинален, но и да носи положителна нагласа и да изразява лично отношение.
В този случай е добре на етикета да присъства и вашето рекламно послание, поднесено по правилния начин.
Всеки детайл е важен. Особено при етикетите.
Когато поднасяте визитната си картичка на своите бъдещи бизнес партньори или на потенциалните си клиенти, вие искате това малко късче хартия да предостави кратка и ясна информация за вас и вашия бизнес така, че да улесни осъществяването на връзка с вас във всеки един момент.
За етикетите важи същото.
Те трябва да бъдат достатъчно представителни, информативни, атрактивни.
Да съдържат както задължителните данни за търговската марка, производител, състав, срок на годност, качество на продукта, така и адрес и телефон за връзка с фирмата производител.
За да събудите позитивна нагласа у своите клиенти, вие трябва да им поднесете полезна информация, която ги интересува.
Ето защо е добре да се запитате кои отговори може да им дадете чрез етикета на своите продукти.
Наред с това, добрите етикети изразяват лично отношение към клиентите и са естествено продължение на стила и фирмената идентичност.
Добрият етикет е преди всичко оригинален и отразява уникалността на вашия бранд.
Той е не по-малко важен от вашите стоки или услуги. Често именно той е първото нещо, което търси и разглежда клиентът.
Не искате първите впечатления от вашата марка да бъдат неясни или не достатъчно атрактивни, нали?
Как да се сдобиете с подходящи етикети за своите стоки?
Заложете на нашия екип от професионалисти.
Ние имаме опит в печатната реклама и дизайн и сме готови да обсъдим и решим заедно с вас всички важни въпроси, свързани с брандирането и рекламата на вашата фирма.
Убедете се сами в това, че екипната работа и контактът с опитни в рекламата специалисти ще ви изведе много по-бързо на предни позиции във вашата сфера и ще даде тласък и популярност на бизнеса ви.
Можем да ви предложим креативни идеи, изцяло съобразени със стила на вашата фирма. Разчитайте на нас не само за създаването и отпечатването на етикети в необходимия тираж, но и за други рекламни материали по избор, които могат да увеличат вашата популярност и да ви зарадват с повече клиенти и продажби.
Може би точно сега е моментът да заложите на нов подход в своята реклама и да достигнете до нови потенциални клиенти.
Направете го със сигурен и опитен партньор, който заслужава вашето доверие!