Печатната реклама е винаги на мода

Печатната реклама е винаги на мода

Да, дигиталната реклама завладя света, а инфлуенсърите ни заливат със „сторита”, но ние продължаваме да вярваме в силата на напечатаното слово.

Нещо повече!

Именно печатната реклама, представена от каталози, брошури, визитки, постери, билбордове, флаери, транспаранти и т. н. е знак за сериозността на една фирма и съдейства за нейния имидж.

Напоследък все по-утвърдени компании насочват своето внимание към разширяването на своята аудитория и се стремят да достигнат до възможно повече хора, използвайки различни комуникационни канали.

Наред с достъпните цени за реклама, които предлагат социалните мрежи, фирмите предпочитат и традиционния печат, защото той има своето значение, влияние и ефективност и това е безспорен факт.

Всяка година реномирани маркетингови компании правят проучвания за влиянието на печатната реклама и процентът хора, които все още предпочитат да четат печатни издания /вестници, книги, списания, брошури, каталози, притурки и др./ е изключително голям.

Изненадващо е, че голяма част от хората все още предпочитат докосването до хартия, пред четенето на дигитализирани издания.

catalogue
предпечат 1
print advertising

Това е напълно обяснимо и се дължи на няколко предимства на печатната реклама:

  • Тя предоставя по-голямото удобство по време на четене, а и ни дава възможност да си починем от постоянното взиране в екрани и устройства.
  • Красива е – носи не само информация, но и естетическа наслада. Може да бъде поставена на полица, масичка, да се превърне в неизменна част от декорацията на офиса, фоайето на хотела, спортната зала или вашия представителен шоурум.
  • При всички положения, именно печатната реклама, поставена на видно място, информира и привлича вниманието. Точно тя представя вашия бизнес по най-добрия начин и насочва клиентите към услугите, които предлагате.
  • Печатната реклама дава възможност на клиентите да се запознаят на спокойствие с вашите продукти и услуги.
  • Печатните материали са по-подредени и последователни, четенето и възприемането на илюстрациите е по-лесно и ясно.

Дигиталните реклами често въвличат клиентите в поредица от статии, и препратки и това ги обърква и разсейва.

Какво печелите с избора да рекламирате чрез печатна реклама?

Основните предимства са в удобството и яснотата на посланията, които може да предадете.

Потенциалните клиенти могат бързо да се ориентират в услугите, които предлагате и да се запознаят с дейността на вашата фирма.

Вашите постоянни клиенти разполагат с най-важната информация за любимите си продукти, а тя е необходима както за тях самите, така и за да ги препоръчат на свои познати и приятели.

Счита се, че материалният носител активира паметта, улеснява възприемането и емоционалното въздействие.

Веднъж грабнала вниманието на клиентите, печатната реклама може да даде отлична илюстративна информация, така и достатъчно познавателна информация.

За клиентите е добре да имат „черно на бяло” вашият адрес и телефонни номера. Това е удобен начин за връзка с фирмата, дори когато нямат достъп до интернет.

Кога да използвате печатни рекламни материали?

Флаери – при откриването на нов обект, промоция на нови продукти, ликвидации, специални намаления, доставки на нови стоки, предлагане на нови услуги, сезонни намаления.

  • Визитки – те са неизменна част от стартирането на какъвто и да е бизнес.
  • Визитките са чудесен начин да се представите, да осъществите и поддържате контакт с потенциални клиенти.
  • Визитката е част от бизнес комуникацията и тя трябва да представя вас и вашия бизнес по най-добрия начин.
  • Каталози – предоставят подробна информация за вашите продукти, цени, контакти и адреси на магазини.
  • Брошури, дипляни, постери – може да се използват както за реклама на нови продукти, така и за поднасяне на по-сложна информация, графики, таблици.

Чрез печатните издания, клиентите възприемат този вид реклама по-лесно и я осмислят по-добре.

Стенни и настолни календари, бележници, тефтери – благодарение на тях съчетавате практичните и полезни материали с рекламна цел.

Те са чудесен начин да напомняте за себе си, но и да предложите рекламен продукт, който е необходим за всеки дом или офис.

Сувенирна реклама – когато става въпрос за печатна реклама, не бива да се забравя, че може да отпечатате информация за вашата дейност и върху химикалки, запалки, чаши и др. предмети.

Това е отново чудесна възможност да се представите и да впечатлите своите клиенти.

Не бива да пренебрегвате сувенирната реклама, която ви дава възможност да популяризирате вашия бизнес по стилен и интересен начин, който се харесва на хората.

Нашата рекламна агенция е готова да ви съдейства за изработването на вашата печатна реклама.

Обърнете се към нас и разчитайте на коректност, професионализъм, спазване на сроковете, качествен печат и креативно отношение към вашата печатна реклама.