Да, дигиталната реклама завладя света, а инфлуенсърите ни заливат със „сторита”, но ние продължаваме да вярваме в силата на напечатаното слово.
Нещо повече!
Именно печатната реклама, представена от каталози, брошури, визитки, постери, билбордове, флаери, транспаранти и т. н., е знак за сериозността на една фирма и съдейства за нейния имидж.
Напоследък все по-утвърдени компании насочват своето внимание към разширяването на своята аудитория и се стремят да достигнат до възможно повече хора, използвайки различни комуникационни канали.
Наред с достъпните цени за реклама, които предлагат социалните мрежи, фирмите предпочитат и традиционния печат, защото той има своето значение, влияние и ефективност и това е безспорен факт.
Всяка година реномирани маркетингови компании правят проучвания за влиянието на печатната реклама и процент хора, които все още предпочитат да четат печатни издания (вестници, книги, списания, брошури, каталози, притурки и др.) е изключително голям.
Изненадващо е, че голяма част от хората все още предпочитат докосването до хартия пред четенето на дигитализирани издания.
Това е напълно обяснимо и се дължи на няколко предимства на печатната реклама:
- Тя предоставя по-голямото удобство по време на четене, а и ни дава възможност да си починем от постоянното взиране в екрани и устройства.
- Красива е – носи не само информация, но и естетическа наслада. Може да бъде поставена на полица, масичка, да се превърне в неизменна част от декорацията на офиса, фоайето на хотела, спортната зала или вашия представителен шоурум.
- При всички положения, именно печатната реклама, поставена на видно място, информира и привлича вниманието. Точно тя представя вашия бизнес по най-добрия начин и насочва клиентите към услугите, които предлагате.
- Печатната реклама дава възможност на клиентите да се запознаят на спокойствие с вашите продукти и услуги.
- Печатните материали са по-подредени и последователни, четенето и възприемането на илюстрациите е по-лесно и ясно.
Дигиталните реклами често въвличат клиентите в поредица от статии и препратки и това ги обърква и разсейва.
Какво печелите с избора да рекламирате чрез печатна реклама?
Основните предимства са в удобството и яснотата на посланията, които може да предадете.
Потенциалните клиенти могат бързо да се ориентират в услугите, които предлагате и да се запознаят с дейността на вашата фирма.
Вашите постоянни клиенти разполагат с най-важната информация за любимите си продукти, а тя е необходима както за тях самите, така и за да ги препоръчат на свои познати и приятели.
Счита се, че материалният носител активира паметта, улеснява възприемането и емоционалното въздействие.
Веднъж грабнала вниманието на клиентите, печатната реклама може да даде отлична илюстративна информация, така и достатъчно познавателна информация.
За клиентите е добре да имат черно на бяло вашия адрес и телефонни номера. Това е удобен начин за връзка с фирмата, дори когато нямат достъп до интернет.
Кога да използвате печатни рекламни материали?
Флаери – при откриването на нов обект, промоция на нови продукти, ликвидации, специални намаления, доставки на нови стоки, предлагане на нови услуги, сезонни намаления.
- Визитки – те са неизменна част от стартирането на какъвто и да е бизнес.
- Визитките са чудесен начин да се представите, да осъществите и поддържате контакт с потенциални клиенти.
- Визитката е част от бизнес комуникацията и тя трябва да представя вас и вашия бизнес по най-добрия начин.
- Каталози – предоставят подробна информация за вашите продукти, цени, контакти и адреси на магазини.
- Брошури, дипляни, постери – може да се използват както за реклама на нови продукти, така и за поднасяне на по-сложна информация, графики, таблици.
Чрез печатните издания, клиентите възприемат този вид реклама по-лесно и я осмислят по-добре.
Стенни и настолни календари, бележници, тефтери – благодарение на тях съчетавате практичните и полезни материали с рекламна цел.
Те са чудесен начин да напомняте за себе си, но и да предложите рекламен продукт, който е необходим за всеки дом или офис.
Сувенирна реклама – когато става въпрос за печатна реклама, не бива да се забравя, че може да отпечатате информация за своята дейност и върху химикалки, запалки, чаши и др. предмети.
Това е отново чудесна възможност да се представите и да впечатлите своите клиенти.
Не бива да пренебрегвате сувенирната реклама, която ви дава възможност да популяризирате своя бизнес по стилен и интересен начин, който се харесва на хората.
Нашата рекламна агенция е готова да ви съдейства за изработването на вашата печатна реклама.
Обърнете се към нас и разчитайте на коректност, професионализъм, спазване на сроковете, качествен печат и креативно отношение към вашата печатна реклама.