Кои са печатните материали, които не бива да пренебрегвате?

Кои са печатните материали, които не бива да пренебрегвате?

Дигиталният маркетинг стои в основата на голяма част от съвременните рекламни кампании и това е напълно обяснимо.

Но наред с рекламата в интернет, предприемачите днес обръщат голямо внимание и на печатните рекламни материали.

В тази статия ще отговорим на въпросите:

Защо печатните рекламни материали са толкова важни, за изграждането на доверие и връзка с клиентите?

От кои печатни рекламни материали в никакъв случай не бива да се отказвате?

По отношение на първия въпрос, бързаме да подчертаем, че успеха на една марка зависи не от еднократни продажби, а от изграждането на лоялни клиенти.

Те търсят и подкрепят даден бранд, не само защото са доволни от качеството на услугите, но и защото споделят фирмената философия.

Установено е, че печатните рекламни материали се ползват с по-голямо доверие от страна на клиентите.

Действително, в сравнение с цифровото съдържание, печатните материали могат да бъдат разгледани, разлистени, подържани в ръка или поставени на удобно място на бюрото.

Те са естествено допълнение на офис средата и могат да бъдат успешно съчетани с цифровия маркетинг за постигането на успешна и надеждна реклама.

А от кои материали не бива в никакъв случай да се лишавате?

Информативните печатни материали ви помагат в две посоки:

От една страна с тях успявате да привлечете нови клиенти, като ги запознаете с вашата дейност.

От друга страна, те напомнят на лоялните ви клиенти за вашите стоки и услуги и ги информират за това какво ново може да им предложите.

Те са добре познати и изключително полезни за вашия бизнес.

Флаери – чрез тях по -много бърз начин може да заинтригувате нови клиенти, да им разкажете за себе си и за всичко това, което хората трябва да знаят за вашата марка и фирма.

Печатат се в многоброен тираж и привличат с интересен дизайн, кратка и ясна информация за фирмата, адрес на вашите търговски обекти или заведения, телефон за резервация и т. н.

Листовки с ценоразпис и контакти – разпространяват се по пощенските кутии и достигат до изключително много потенциални клиенти.

Особено подходящи са за реклама на локален бизнес като магазини, пицарии, аптеки, заведения, фризьорски салони, фитнес зали, студия за красота и пр.

Визитки – използват се навсякъде и са един от най-ефективните начини да обмените контакти с потенциални клиенти или партньори.

Ако участвате в изложение, трябва да имате предвид, че повечето посетители на вашия щанд са потенциални клиенти, които в бъдеще може да потърсят вашите услуги.

Най-бързият и удобен начин да размените контактите си е да им поднесете вашата фирмена визитка.

Същото важи при провеждане на работна вечеря, бизнес среща, презентация, семинар и пр.

Брошури – освен, че повишават осведомеността на клиентите, те носят актуална информация за стоки, промоции, игри и всичко, което би заинтригувало и привлякло купувачи във вашите търговски обекти.

За ефективната реклама на вашия бизнес е важно да успеете да се откроите от всички останали

За да се отличите с оригинални и различни рекламни материали, трябва да обърнете внимание на качеството на печат, креативния дизайн, използването на лого, което да бъде достъпно и запомнено от потенциалните клиенти.

Хората са склонни да купуват и използват услугите на фирми, които познават и на които имат доверие.

Ето защо, ако вашата компания тепърва стартира, е важно да спечелите доверието на клиентите си.

В тази насока могат да ви бъдат от помощ следните неща

1.Използването на пълната гама от възможности за реклама чрез различни информационни канали и печатни материали

От медии, интернет, до отпечатване на плакати, билбордове, бланки, календари, брошури, рекламни подаръци, пишещи средства с вашето лого и т. н.

2.Познаване на клиентите.

Отделете време за да опознаете нуждите на вашите клиенти, изслушайте тяхното мнение и препоръки, използвайте анкети, създайте клиентски номер за мнения и препоръки, обръщайте внимание на социалните медии и ревютата за ваши продукти.

Всичко това не само ще ви даде ценна информация за клиентските нагласи и отзиви, но и ще ви помогне да съберете идеи за следващи кампании и нови продукти или услуги.

3.Набиране на последователи и хора, които могат да препоръчват и рекламират стоките и услугите ви.

Това определено е сред топ тенденциите в маркетинг рекламата днес.

Силата на този начин на реклама е в това, че тя достига до ангажирани клиенти.

Това са хора, които са се докоснали до философията на вашата фирма, споделят вашите цели и имат сходни виждания.

print advertising
VynilBanner-Mockup-1-1024x731px
shutterstock_332730623