Нуждаете се от свежо начало и ефективна рекламна кампания, но не знаете дали да акцентирате на рекламни аксесоари и сувенири, или на печатни рекламни материали?
Без съмнение и двата подхода към рекламата са важни и ефективни.
Поради тази причина повечето компании избират пълен набор от продукти, носещи логото на тяхната фирма.
Рекламните материали представляват лицето на вашата фирма и изразяват вашия стил и отношение към клиентите. Най-важната информация за вашия бранд, а именно логото, адрес и телефон /сайт/ за обратна връзка, могат да бъдат отпечатани както върху визитки, пликове, брошури, плакати, фирмени бланки и каталози, така и върху запалки, чаши, чадъри, тениски, знамена и др.
Приложение на печатните рекламни материали.
При изграждането на своята фирмена идентичност трябва да помислите за това как да достигате до потенциалните си клиенти и с как да привлечете вниманието и интереса им.
За тази цел можете да използвате печатни материали като дипляни, серпентини, знаменца, флаери, визитки, рекламни картички, пликове, притурки, мини книги, календари, папки, бележници, тефтери, листовки, плакати, визитки и др.
Те се издават в големи тиражи и се разпространяват масово, за да достигнат до повече потенциални клиенти. Съдържат най-важната информация за вашия бизнес, а така също и подробности, свързани със стоките и услугите, които предлагате.
Защо печатните рекламни материали са важни и с какво грабват вниманието на клиентите?
Дизайнът на печатните материали е от съществено значение.
Оригиналният и добре направен дизайн ви носи добра реклама и ви помага да привлечете нови клиенти.
Тук става въпрос за избор на подходящи снимки, цветове и спазване на правилата за възприемане на текст и изображения. Цветовете, които графичният дизайнер подбира, трябва да напомнят на хората за вашата компания и да ги накарат да асоциират вашите рекламни материали с бранда и продуктите и услугите, които предлагате.
Създаването на корпоративна идентичност е много важна, защото тя определя и до колко лоялни клиенти ще изградите.
Става въпрос за т. нар. “бранд лоялност” – клиенти, които търсят вашите продукти, възползват се от вашите услуги и разчитат на нови предложения, намаления, промоции, преференциални цени, бонус продукти и др.
Използването на печатни рекламни материали е най-застъпено при стартирането на нов бизнес и с цел запознаване на потенциалните клиенти с марката.
Тези материали дават изключителна възможност на клиентите да научат за историята на компанията и традициите, свързани с нея, за фирмената философия и целите, които брандът си поставя. Каталозите, брошурите и дипляните разполагат с достатъчно площ за печатане и клиентите могат подробно да се запознаят с продуктите и услугите, магазинната мрежа, възможностите за поръчка и доставка и пр.
Кога да използваме рекламни сувенири?
Създаването на трайни взаимоотношения с клиентите може да се постигне с поднасянето на подходящи рекламни сувенири.
Това могат да бъдат брандирани чаши, поставки за чаши, чанти, запалки, чадъри, тениски, аксесоари за мобилни телефони, автомобили, химикалки и какво ли още не.
Рекламните сувенири имат няколко предимства:
- Те представят фирмата на нови клиенти.
- Привличат вниманието върху вашата дейност.
- Може да се използват като практичен и достъпен метод на реклама с висока ефективност.
- Сплотяват екипа, когато се използват за корпоративен подарък по различни поводи.
- Те са израз на уважение и сериозно отношение към клиенти, бизнес партньори и служители.
- Чрез тях постигате положително отношение към своя бранд.
- Поднасяте практични предмети, които се използват в ежедневието и същевременно с това популяризират вашия бизнес.
Брандираните предмети с фирмено лого или координати, напомнят на клиентите за вашата фирма – те улесняват връзката ви с потребителите и са удобен начин за комуникация.
Могат да бъдат брандирани тематично във връзка с празници, фирмени събития, промоции, при откриване на нов офис, представяне на нови услуги, сезонни намаления или ексклузивни оферти.
Основното предимство на рекламата с брандирани сувенири е в това, че с получаването им, клиентите или служителите ви се чувстват специални.
Всеки човек иска да бъде оценен и уважаван. Когато клиентите избират вашите стоки, те изразяват своята положителна оценка към труда ви.
Те са лоялни към вашата компания и подпомагат нейното развитие със своите покупки.
Чрез рекламните сувенири вие, от своя страна, им показвате благодарност и жест на внимание.
Поднесете рекламен продукт, който не само популяризира бранда ви, но и може да бъде полезен в ежедневието или да краси дома или офиса им.
Рекламата е изкуство. Чрез нея можете да проявите творчество, изобретателност, иновативност.
Споделете своите идеи и ние ще ги превърнем в реклама.