Какво да изберем – сувенири или печатни рекламни продукти

Какво да изберем – сувенири или печатни рекламни продукти

Нуждаете се  от свежо начало и ефективна рекламна кампания, но не знаете дали да акцентирате на рекламни аксесоари и сувенири или на печатни рекламни материали?

Без съмнение и двата подхода към рекламата са важни и ефективни.

Поради тази причина повечето компании избират пълен набор от продукти, носещи логото на тяхната фирма.

Рекламните материали представляват лицето на вашата фирма и изразяват вашия стил и отношение към клиентите. Най-важната информация за вашия бранд – а именно логото, адрес и телефон /сайт/ за обратна връзка, могат да бъдат отпечатани както върху визитки, пликове, брошури, плакати, фирмени бланки и каталози, така и върху запалки, чаши, чадъри, тениски, знамена и др.

Приложение на печатните рекламни материали.

При изграждането на вашата фирмена идентичност трябва да помислите за това как да достигате до вашите клиенти и с как да привлечете вниманието и интереса им.

За тази цел можете да използвате печатни материали като дипляни, серпентини, знаменца, флаери, визитки, рекламни картички, пликове, притурки, мини книги, календари, папки, бележници, тефтери, листовки, плакати, визитки и др.

Те се издават в големи тиражи и се разпространяват масово, за да достигнат до повече потенциални клиенти. Съдържат най-важната информация за вашия бизнес, а така също и подробности, свързани със стоките и услугите, които предлагате.

Защо печатните рекламни материали са важни и с какво грабват вниманието на клиентите?

Дизайнът на печатните материали е от съществено значение.

Оригиналният и добре направен дизайн ви носи добра реклама и ви помага да привлечете нови клиенти.

Тук става въпрос за избор на подходящи снимки, цветове и спазване на правилата за възприемане на текст и изображения. Цветовете, които графичният дизайнер подбира, трябва да напомнят на хората за вашата компания и да ги накарат да асоциират вашите рекламни материали с бранда и продуктите и услугите, които предлагате.

Създаването на корпоративна идентичност е много важна, защото тя определя и до колко лоялни клиенти ще изградите.

Става въпрос за т. нар. бранд лоялност – клиенти, които търсят вашите продукти, възползват се от вашите услуги и разчитат на нови предложения, намаления, промоции, преференциални цени, бонус продукти и др.

Използването на печатни рекламни материали е най-застъпено при стартирането на нов бизнес и с цел запознаване на потенциалните клиенти с марката.

Тези материали дават изключителна възможност на клиентите да научат за историята на компанията и традициите, свързани с нея, за фирмената философия и целите, които бранда си поставя. Каталозите, брошурите и дипляните разполагат с достатъчно площ за печатане и клиентите могат подробно да се запознаят с продуктите и услугите, магазинната мрежа, възможностите за поръчка и доставка и пр.

Кога да използваме рекламни сувенири?

Създаването на трайни взаимоотношения с клиентите може да се постигне с поднасянето на подходящи рекламни сувенири.

Това могат да бъдат брандирани чаши, поставки за чаши, чанти, запалки, чадъри, тениски, аксесоари за мобилни телефони или автомобили, химикалки и какво ли още не.

Рекламните сувенири имат няколко предимства:

  • Те представят фирмата на нови клиенти.
  • Привличат вниманието върху вашата дейност.
  • Може да се използват като практичен и достъпен метод на реклама с висока ефективност.
  • Сплотяват екипа, когато се използват за корпоративен подарък по различни поводи.
  • Те са израз на уважение и сериозно отношение към клиенти, бизнес партньори и служители.
  • Чрез тях постигате положително отношение към вашия бранд.
  • Поднасяте практични предмети, които се използват в ежедневието и същевременно с това популяризират вашия бизнес.

Брандираните предмети с фирмено лого или координати, напомнят на клиентите за вашата фирма – те улесняват връзката ви с потребителите и са удобен начин за комуникация.

Могат да бъдат брандирани тематично във връзка с празници, фирмени събития, промоции, при откриване на нов офис, представяне на нови услуги, сезонни намаления или ексклузивни оферти.

Основното предимство на рекламата с брандирани сувенири е в това, че с получаването им, клиентите или служителите ви се чувстват специални.

Всеки човек иска да бъде оценен и уважаван. Когато клиентите избират вашите стоки, те изразяват своята положителна оценка към труда ви.

Те са лоялни към вашата компания и подпомагат нейното развитие със своите покупки.

Чрез рекламните сувенири, вие от своя страна, им показвате благодарност и жест на внимание.

  Поднесете рекламен продукт, който не само популяризира бранда ви, но и може да бъде полезен в ежедневието или да краси дома или офиса им.

Рекламата е изкуство. Чрез нея можете да проявите творчество, изобретателност, иновативност.

Споделете вашите идеи и ние ще ги превърнем в реклама.

shutterstock_1072306184
6
shutterstock_1420209341