Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart
JOE CHERNOV
Времето на образната комуникация или светът на образите. Може би по този начин след време специалистите по маркетинг биха определили настоящият период от развитието ни.
И наистина – образите, които носят послания, са в такава степен част от ежедневието ни, че почти не ги забелязваме като носители на някаква специфична информация.
По-често ги възприемаме подсъзнателно и може би точно там е ключът към успеха на бранда.
Да – на всички онези марки, които определят потребителското ни поведение, а в голяма степен и начина, по който работим и живеем.
Затова, нека отново се върнем на образите.
Образната информация всекидневно ни залива, без значение дали през телевизионния екран, през печатните медии или огромните външни рекламни бордове, през плакатите и афишите, през брандираните превозни средства на градския транспорт или фирмените автомобили, чак до рекламните витрини.
Независимо от физическия носител на рекламното послание, всички те целят да ни доближат до бранда, да ни направят съпричастни с рекламирания продукт или услуга, за да разпознаем себе си в ценностите на бранда и да реализираме покупка или пък лоялност към марката.
Водещото значение в комуникацията бизнес-клиент остава изграждането на взаимоотношения между бранда и хората, както и дълбокото лично преживяване между марката и човека.
И, понеже поставихме акцент върху образната комуникация, тук следва да отбележим, че тя
би била ефективна, ако е изградена на база дълбоко познаване на потребителските нагласи, желания и потребности, за да може чрез подходящ дизайн и избор на медиен канал, да въздейства ефективно. <span
Като компания, с отлична специализация в предлагане на най-работещите рекламни решения, от опита си можем да потвърдим, че брандирането на обекти е едно от най-ефикасните решения както за промотиране на съдържанието на определен бранд, но и на задълбочаване на връзката между марката и клиента. <
Истината е, че обикновено
Човек купува с очите и … сърцето.
Когато очите видят подходящо брандираната витрина, тя оказва своето въздействие и органът на емоцията – сърцето, трепва с импулса на задоволството, което води до касовата бележка в джоба от реализираната покупка.
И рекламистът е доволен, търговецът – дори повече, но най-доволен е клиентът, защото си е купил красив спомен.
Всъщност, брандирането, погледнато по-общо, наистина създава отлични предпоставки за красиви спомени.
Например – след време с приятели можете да се сетите за онази прекрасна вечеря в ресторанта на Happy Bar &Grill в мола, когато сте яли сувлаки и сте били почти като в Гърция.
А всъщност, седмици преди това нашият екип е преобразил за една нощ целия ресторант, за да може да разкаже гръцката приказка на и да отведе клиентите на ресторанта на вълнуващо кулинарно пътешествие до южната ни съседка.
Навсякъде брандирахме витрините с гръцки мотиви, а за да е по-пълно преживяването – сложихме и картини от канава с рамка, които напечатахме с последния модел латексов принтер на за да бъдат цветовете реалистични, а морската вода на прекрасните гръцки бели плажове – почти жива.
И за да зарадваме всички клиенти на веригата – само за 2 седмици брандирахме витрините на всичките 22 Хепи ресторанта в цялата страна, за да може и на клиентите от Пловдив, на онези, които пътуват по магистралата към морето и спират на пловдивските Хепи Шелове, на другите – които вече са на морето в Бургас и Варна, на приятелите на Дунава в Русе, както и на гостите на горещия Сандански – на всички да им е гръцко в Happy Bar &Grill.
Преди това – през зимата и пролетта бяхме на френска вълна, когато преобразихме и брандирахме всички Happy Bar &Grill ресторанти в страната за френско кулинарно пътешествие.
Колегите от печатната ни база работиха денонощно, за да могат да отпечатат стотиците метри фолиа за брандиране на витрините, да отпечатат канавите за френските картини, да подготвят и отпечатат стотиците метри тапети и да произведат 3D Айфеловите кули с лед осветление.
Екипът на един от любимите ни клиенти –Happy Bar &Grill, в своята стратегия бяха заложили на много експресивна визуална комуникация на идеята за околосветското кулинарно пътуване, реализирана от екипа ни чрез брандиране на предварително подбрани места в ресторантите с висококачествени материали с френска или гръцка визия.
По този начин десетките хиляди клиенти, които ежедневно посещават ресторантите, имаха възможност не само да се насладят на нови вкусове, но и чрез интериорните решения, изпълнени с качествен материал, да се пренесат в Париж или на Санторини.
За да постигнем желания ефект, започнахме с оценка на мястото и проект за обектите, след това брандирахме вратите, прозорците, витрините и декорирахме вътрешния интериор.
За него заложихме на различни текстилни пана и компоненти, така че посетителите да се почувстват комфортно и уютно, сякаш наистина се пренасят на друго място.
При тази любима на екипа ни кампания, ползите от брандирането се изразяват в когнитивните и емоционални реакции на потребителите.
Стимулирани от цветовете и картините в съзнанието им се пораждат позитивни емоции и се засилва желанието им за потребление.
И не на последно място – емоцията от прекрасното преживяване задълбочава лоялността на клиентите към бранда
И за да сме честни, тази кампания толкова ни вдъхнови, че след това брандирахме и нашия офис.
Тук отбелязваме, че според нуждите на всеки бизнес използваме различни типове медия, от плътно фолио, през перфо фолио, текстилни или винилни тапети, текстилни рамки, двустранни или едностранни решения за облепване и брандиране на повърхности, светещи или несветещи варианти.
Всъщност, тъй като брандирането действително позволява да бъдем забелязани веднага, то следва да отбележим, че примерът с показва едва една малка част от това какви са възможностите за брандиране, които можем да предложим, но пък с ефект, който веднага може да бъде отчетен.
И така, при брандирането на обекти, единственото ограничение за това как можем да подходим и какви работещи решения да предложим, може да дойде само от спецификата на въпросния обект.
Истината е че възможностите на този вид реклама – особено при наличие на професионална техника и монтажни екипи, с които разполагаме, далеч надхвърлят съзнателните ни представи. Ето ви и един пример.
Как възприемате тавана на вашия офис? Вероятно, както повечето от нас – като поредния пасивен елемент от интериора.
Такива са и пода, стените или колоните.
Всъщност – всеки от тези обекти може да се брандира, като се вземат предвид неговите особености и потенциала да предава точните послания.
При поръчка за брандиране на обект, наш екип от професионалисти винаги извършва следните стъпки: Предварителни огледи, заснемане,
вземане на размерите, предоставяне на проект и оферта.
По наше мнение, брандирането на обекти винаги е печеливш вариант, защото чрез него вниманието се привлича пряко към вас, а самото място се превръща в оригинално и въздействащо рекламно пано на дейността ви.
Друг плюс е, че брандирането има огромното преимущество да информира възможно най-цялостно клиентите.
Чрез този метод вие можете да рекламирате дейностите си като придавате по-атрактивен и ефективен вид на всеки обект или интериор.