[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Изграждането на фирмена репутация и добри взаимоотношения с клиентите е от изключително значение за бъдещето и успеха на един бранд. Факт е че наред с качеството, една компания се нуждае от силна и стабилно изградена връзка със своите клиенти, за да бъде поддържана от тях и да просъществува с години и десетилетия. Наред с това, за да бъде разпознаваема, една марка трябва да се справи с нелеката задача да спечели доверието и верността на своите потребители.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Как се случва това?
За да се роди марка, която хората да търсят и обичат са от значение много неща – като се започне от името на бранда и се премине през сложната емоционална връзка марка-клиенти и се стигне до разпространението на марката и нейната реклама.
Името на бранда е от изключителна важност и то съвсем не е без значение. То трябва да се избира стратегически и внимателно.
Когато говорим за търговски марки, не можем да не подчертаем, някои важни и златни правила, свързани с името на един бранд.
То трябва да бъде достатъчно кратко и лесно за произнасяне и запомняне,
Наред с това, името трябва да бъде свързано с продуктите и сферата, в която работи бранда,
То трябва да бъде уникално, юридически законно и да няма заместител, името трябва да „докосва” потребителите и да носи „положителен заряд”/ да събужда позитивни емоции, да носи приятни асоциации или да буди доверие, респект, уважение/.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”5104″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”5457″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”5458″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Връзката потребител-марка.
Изграждането на трайно впечатление у клиентите е пряко свързано с това дали имате ясен отговор на въпроса с какво вашите продукти или услуги ще бъдат полезни за потенциалните клиенти.
За да бъдете търсени и предпочитани, вие трябва да поставя е в центъра на вашата работа не само инвестициите, производството, бизнес плановете и печалбите, а именно клиента.
Няма как да създадете печеливша, предпочитана и позната марка, без да грабнете вниманието и доверието на най-важните участници в това начинание – вашите клиентите.
За целта трябва да помогнете на потребителите да преодолеят хаоса от информация и да им поднесете смислена и ясна концепция за вашата марка.
Наред с търсенето на качествени продукти, клиентите обръщат внимание на това дали даден бранд има ясна философия и отношение към техните потребности.
Действително, успешните марки са тези, които не крият своята индивидуалност и не се страхуват да създадат емоционална връзка със своите клиенти.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4807″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4051″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image alignment=”center” border_color=”grey” img_link_target=”_self” style=”vc_box_outline” image=”4050″ img_size=”500 х 500″ img_link_large=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Един от начините това да се случи е като се създаде взаимно преживяване между марката и клиента – емоция, която не само ще докосне хората, но и ще бъде запомнена за дълго.
Големите брандове успяват да убедят своите клиенти в значимостта на това преживяване.
Техните рекламни послания носят убеждението, че напълно си заслужава клиентите не просто да им повярват, но и да бъдат верни на марката за цял живот.
За да се постигне това е необходимо клиентите да бъдат обгрижвани и „преследвани” в добрия смисъл на думата.
Тоест да им се предлагат не само нови и по-добри продукти, но и специални услуги, създадени точно за тях.
Включването в лоялни програми и предлагането на ексклузивни оферти е необходимо, за да напомня на потребителите, че те са специални, уважавани и значими за бранда.
В противен случай, потребителите лесно могат да се насочат към друга марка и да започнат да купуват продуктите на конкуренцията.
Ето защо в основата на дълготрайните и ползотворни отношения между клиентите и марката трябва да стои взаимната полезност, изгодните оферти и идеята за силна емоционална връзка.
Марката поднася нещо необходимо и полезно на своите верни купувачи и те с радост предпочитат именно тези продукти защото ги познават добре, доволни са от тяхното качество, цена и външен вид, често получават подаръци и отстъпки, защото са лоялни клиенти, харесват рекламите на марката, поддържат любимия си бранд от години и са свикнали с него.
Трайното впечатление, което една марка е оставила в потребителите е гаранция, че те ще изберат именно нейните продукти, независимо от богатия избор от много други подобни стоки или услуги.
Работата по създаването на запомнящ се и отличаващ се бранд, който буди емоции и отношение в клиентите, дава големи възможности за развитието на една марка.
В тази насока са необходими доста усилия и постоянство, а така също и добра рекламна стратегия, брандиране, достигане до по-широка аудитория и популяризиране на новите продукти.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]