Един от най-универсалните рекламни носители е … един от най-малките. Можете ли да предположите за какво става въпрос. Ако не ви хрумва веднага, помислете за нещо, което ползвате всеки ден в своята работа. Да, определено става дума за т.нар. флашка. Ако преди години ни се налагаше да записваме файловете си на дискети, то това време отдавна отмина и на мода в момента са флашките. Причината за това е ясна – те са компактни и удобни, а паметта им се измерва с онази, която все още имат някои преносими компютри – от 1GB до 1000 GB или дори повече. Флаш паметта може да има най-различна форма, което я прави универсално рекламно средство. Тя може да бъде във вид на кредитна карта – тогава рекламната й повърхност е най-голяма, на ключ, на дрънкулка за ключодържател и др. Можете да видите повече варианти на тази страница. Когато правите поръчка за флашки, които ще използвате с рекламна цел, трябва да съобразите дали печатаемото поле ще успее да събере цялата информация, която искате да споделите. Наш колега може да ви помогне да направите най-добрия избор. Можете да се свържете с нас оттук, ако искате да изпратите запитване за оферта или да разгледате нашите промоционални предложения тук.