Най-добрият начин да завоюваш нови клиенти е да правиш добра реклама.“ – Дейвид Огилви

Рекламните чанти, особено тези, които се раздават на различни събития, са елегантен и креативен начин да се стимулират позитивните асоциации и да се създаде емоционална привързаност към дадена марка, фирма или конкретното събитие от страна на потребителите. В тях могат да бъдат поставени допълнителни рекламни материали като мостри, каталози, брошури, талони за отстъпки и други фирмени подаръци, които да привлекат вниманието на целевата аудитория. Неслучайно това е един от най-предпочитаните подаръци.

92902_set

Кои са предимствата на рекламните чанти?

По-дълга публичност пред обществеността и висока ефективност

Този вид реклама удължава времето за представяне пред обществеността. Телевизията, радиото и печатните издания дават краткотрайни резултати, но рекламните чанти могат да бъдат видени от голям брой хора и да се използват дълго време. Няма много други видове реклама, които да достигат до толкова много потенциални клиенти, а често това се случва и на относително ниска цена.

Силно въздействие върху потенциалните клиенти

Важно за всеки продукт или услуга е да се създаде емоционална връзка с потребителя. Доказано е, че по този начин се реализират най-много продажби, а това е от основно значение за всеки собственик на някакъв бизнес. Освен всичко останало, Вие показвате на своите клиенти специално отношение, което няма как да не бъде оценено. Няма човек, който да не обича подаръците, а какво по-хубаво от това да отидете на презентация, семинар, конференция или корпоративно или спортно събитие и да се приберете с красива рекламна чанта?

92292_set

Разпознаваемост на марката

Рекламните чанти в голяма степен допринасят за разпонаваемостта на даден бранд, както и за създаването на нови клиенти. Това от своя страна води до по-масово използване на даден продукт или услуга, а и до нови поръчки.

Брандът може да се отпечата на по-голяма площ

Чантите имат различна големина, форми и дизайн, така че се създава възможност брандът да бъде отпечатан на по-голяма площ и да се забелязва по-добре, отколкото при химикалките, например.

Печелите доверието на клиентите

Подобни подаръци определено влияят на мнението на клиентите за Вашия бранд. По този начин бизнесът Ви изглежда много по-сериозен и дава усещане за стабилност, а доверието на потребителите съм Вас се увеличава. Това е и лесен начин да се отличавате от конкуренцията и да бъдете запомнени. Както казва Греъм Грийн: „Най-добрата реклама е доволният клиент.“

Какви видове рекламни чанти има?

Съществува огромно разнообразие от видове рекламни чанти. Сред най-предпочитаните са чантите за лаптоп, саковете и раниците, но бихте могли да поръчате и несесери, чанти за кръста, плажни чанти, пазарски чанти, елегантни ръчни чанти и други. Със сигурност клиентите се радват най-много на удобните и големи чанти за лаптоп, които могат да използват и за документи или други неща.

92270_03

 Защо да инвестирате в рекламни материали?

Защото така го правят „големите“ и е видно, че този метод работи. Учейки се от тях, ще Ви припомним думите на Ричард Брансън: „Не жалете сили и средства за реклама на самия себе си и на своите дела.“ Вярваме, че това е най-лесният и ефективен начин да стигнете до потребителите, да повлияете на тяхното възприятие за Вашия бизнес и да печелите повече.

Можете да се свържете с нас оттук, ако искате да изпратите запитване за оферта или да разгледате промоционални предложения тук.