2019_Impression

Флаерите (рекламните листовки) са най-достъпната и масова печатна реклама в арсенала на всяка фирма, което не намалява тяхната сила. Ако ще организирате специално събитие като концерт, спортен маратон, изложба, желанието ви ще бъде то да стане максимално популярно. Възможностите за това са много – от уста на уста през реклами във вестниците и телевизията до онлайн пространството. Част от тях са трудни и скъпи за реализиране. Практиката е показала, че в такъв случай трябва да полетите. А за това ви са необходими флаерите. Предимствата им пред всички останали материали е ниската им себестойност, което води до реализирането на големи тиражи и достъп до огромна аудитория. Удобни са, лесна си за разпространение и в същото време предлагат достатъчно информация. Осезаеми са, т.е. хората ги пипат с ръцете – а това е поливаната от работата по тяхното привличане. С флаерите се рекламират също така конкретна промоция или услуга. Целта е към основната таргет група на компанията ви да се привлекат и повече случайни хора, които да се превърнат в нови клиенти. Затова рекламните листовки се използват както за осъществяване на директна кампания с раздаването им от човек на човек по улиците, така и за разпространение в пощенските кутии, поставянето им във вестници или предлагането им в самите офиси или магазини.

shutterstock_229748701

От флаера (flyer) буквално се очаква да лети към потребителите, защото думата произлиза от английската fly – летя. За разлика от дипляните (от гръцки diplos - сгъвам) те не се сгъват. Може да бъде отпечатан на най-различни гланцирани хартии, но обикновено се предпочитат по-достъпните ценово варианти – тънки листове от 90 до 150 гр. На пазара се намират и такива от 350 гр., които по трудно човек би хвърлил заради масивното усещане в ръцете. Може да бъде едностранно или двустранно напечатани флаерите, като най-често са с размери А5 (148 х 210 мм), А6 (105 х148м м) и 1/3 от А4 (210 х 99 мм). Ние ви препоръчваме те да са двустранни, като за това можете да намалите формата им. Така се спестява хартия и максимално функционално се поставя цялата необходима информация. Според тиража се използва дигитален или офсетов печат, като нашите консултанти могат да направят предложение спрямо нуждите ви. Ако са ви необходими малко количество за конкретно събитие или информацията в рекламната листовка ще се актуализира няколко пъти, то изборът пада върху дигиталния печат. Ниската себестойност за единична цена се постига при офсетовия печат, който ви носи и запаси за по-дълго раздаване. Като довършителни работи може върху повърхността им да се нанесе специален лак (UV гланц), чрез който те стават още по-блестящи.

shutterstock_304662581

Основният недостатък на флаерите е, че животът им е кратък и хората са залети от тях. Ежедневно се произвеждат хиляди бройки. Въпреки това предимствата им са повече и практиката доказва ефикасността на този маркетингов инструмент както за малкия бизнес, така и за големите компании. Има няколко важни правила за проектирането им, като тук също единственото ограничение може да бъде вашата креативност. В същото време е важна функционалността. Флаерът трябва да изглежда добре, като малката повърхност да е оползотворена ефективно с просто и разбираемо поднесена информация чрез шрифт и фон. Необходимо е да обърнете внимание на детайлите в дизайна, защото те ще ви отличат от хилядите останали листовки. Ако се затруднявате, можете да разчитате на нашите консултанти и техния дългогодишен опит. Във флаерът се включват само акцентите на вашия продукт или кампания, груба грешка е да поставите цялата информация. Тя трябва да е лесно четима и да не създава съмнения, защото за привличане на вниманието имате буквално секунди. От тях зависи дали рекламната листовка ще отиде веднага в боклука или ще бъде отделена за по-късно запознаване. Целта й е да провокира хората да се свържат с вашия офис или магазин за повече характеристики или за директен тест. Поради това в него можете да включите и кодове или ваучери. Това е чудесен начин да опитате да повишите интереса към вашето събитие или промоция, давайки допълнителна информация и формирайки ангажираност. В същото време тяхното проследяване може да ви даде реална представа за постигнатите резултати. Това ще помогне в намирането на оптималната следваща стъпка по развитието на компанията ви.

Имате нужда от впечатляващо представяне? Не се колебайте да се свържете с нас още сега!

НАТИСНЕТЕ ТУК!