shutterstock_667803994

Искате да увеличите клиентите си?

Време е да се обърнете към основното оръжие в рекламната и маркетингова стратегия на всяка фирма – каталога. И не, не говорим за електронната му версия, която често се оказва в кошчето на пощата. Става дума за традиционния каталог, проектиран, изработен от хартия в печатница и предаден в ръката на бъдещите ви клиенти или настоящи партньори.

Първото изискване към подобен офлайн рекламен ход е да хваща окото. Вашият каталог трябва да изглежда впечатляващо. Той е първи досег до вашият бизнес за всички непознати, разгърнали страниците му. Погрешно създадено първо впечатление много трудно се променя – най-малкото, защото до всеки каталог няма как да има представител на бранда. За тази цел нашите дизайнери винаги са готови да ви предложат уникални решения и да ви спестят грешки в избора на цвят, шрифт, размери.

Лактима – каталози

Печат ME PRINT 

Втората характеристика е свързана с набирането на необходимата информация. Снимките обезателно трябва да са качествени, заснети професионално с фотоапарат. Текстът не трябва да е много, като за предпочитане е той да бъде представен под формата на акценти. Първите страници са отделени за представяне на вашата компания и дейността й, целите й. Следващите вече са свързани с конкретни продукти или услуги – точно име и номер, технически характеристики, описание, допълнителна информация. Това става по раздели, които се отделят цветово и по страници. Цялото това „наливане“ на информацията изисква технологично време и трябва да бъде проверена от редактор или коректор. Неприятно впечатление правят допуснати правописни или стилистични грешки.

В този етап намират практически отговори въпроси като: хоризонтален или вертикален каталог, колко артикула да са на страница, как да бъдат подредени снимките спрямо техническата информация, дали ще има или няма да има електронен носител. Хубаво е да бъдете готови с отговорите на поне част от тях преди да започнете работа по каталога.

На пазара съществуват много форми, но най-често се използват 7-8 разновидности като стандартни. Това не трябва да ви притеснява – ние сме готови да удовлетворим ваши уникални изисквания чрез шанца (индивидуална форма за конкретна поръчка). Специалистите ни имат богат опит в бранша, поради което можем да акцентуваме върху информацията чрез дизайн и материали. Може да избирате от А6 през А5, А4, А3… Теглото на хартията варира в широки граници – от 100 до 300 гр. Винаги обаче корицата е по-тежка от вътрешните страници. В повечето случаи печатът е двустранен и четирицветен. По-ярките и наситени цветове се използват за каталози, свързани с мода, красота, спорт, свободно време. По-пастелните носят сигурност и стабилност, поради което са предпочитани от бизнес, банки, обучение. Ако ще присъства в него основно текст, то тогава печатът може да е двуцветен – определен за логото ви и черен за текста.

Важен елемент при проектирането на един каталог е свързан с набелязаните довършителни работи. Сред тях са поставянето на частичен лак, ламинат или холдер за диск. Има значение как са захванати страниците – със спирала, телчета или е лепен. Цената за производството на един стандартен каталог за годишно използване зависи от много компоненти, но тя пада с увеличаването на тиража. Не така стой въпросът с изработването на луксозни бройки, които са в малък тираж. Тяхното създаване се налага от провеждането на конкретно събитие или промоциране на нов артикул/услуга. Опитните наши специалисти са готови да ви помогнат с решения и в тази насока, защото целта ни винаги е била и ще бъде да създадем каталог, който да превърне един ваш посетител в реален клиент за години напред.

Enjoy gifts

Препоръчваме ви създаването на подобно рекламно пособие поради няколко предимства. Печатният каталог може да съществува във всички сфери от ежедневието – дома, офиса, градския транспорт или ресторант. В него могат да се водят бележки, да се подчертават или допълват определени характеристики. Отпечатаният текст подпомага осъществяването на конкретна поръчка или коментар към Вас. Пести време на вашия екип, както и на клиентите. За достъп до всичко това човек не се нуждае от технически устройства или Интернет. Слабите места са свързани с необходимостта от голям тираж, начина на разпространение и актуалност на информацията. Наличието на много текст и страници предразполага към грешки, които задължително трябва да са отстранени преди влизане в печатница. За сметка на това разпространените каталози водят до повишаването на печалбите чрез привличане на нови клиенти и изграждане на реална ангажираност към бранда. А това е основната цел на всеки бизнес!

Непропускайте да разгледате още от нашите предложения!

ПРОДЪЛЖИ ТУК