shutterstock_695676901

Конкретно събитие за вашата фирма или близък човек можете да превърнете в приказно чрез използването на един малък детайл (в детайлите е истината), който не малко хора подценяват – отпечатването на картички и/или покани! Ежедневието ни все повече се характеризира с технологиите, където има всичко. И точно това е проблемът, ако изберете този начин – поканата ще се изгуби сред стотиците други, които всеки получава и изтрива по Интернет, в социалните мрежи или електронните пощи. А искате ли подобно отношение за вашето събитие – промоция или кръщене…
Проектирането на картички или покани носи допълнително щастие и романтика за вас. Плюс много позитивни емоции у получаващите ги. Нашите специалисти могат да ви помогнат в изчистването на стила и ефективността им. И нямаме предвид само поводи като Коледа, Нова година или Великден…

shutterstock_508008256Три големи групи характеристики ще ви бъдат представени при създаването на покана или картичка за конкретно събитие. Първата е свързана със самия материал. Хартията е най-лесният и ефективен начин да изпъкнете, за да създадете позитивен спомен у получателя. На пазара има десетки видове, като стандартно се използва едностранно хромова с тегло между 200 – 270 гр./м2 или на двустранно хромова с тегло около 300 – 350 гр./м2 . Може да бъде рециклирана или не, може да бъде в различни цветове. Не пестете от грамажа – сред пъстрите тънки листовки и реклами на хранителни вериги вашата по-дебела хартия ще грабне вниманието на получателите още преди да са я видели.

Вторият изключително важен ваш избор се отнася за текстурата. Тя може да бъде самата хартия или чрез допълнителните дейности. Това е прекрасен начин да изпъкне избрания от вас материал, защото добавяте допълнително усещане към емоцията – пръстите и тяхната сетивност. Възможностите тук също не са малки – от гланцов или матов лак за части или цялата повърхност, през UV или перфориране до релеф на символи или печат с повдигнати изображения/букви. Всички тези възможности можете да обсъдите с нашите специалисти, които отстояват високи критерии за стил и ефикасност.

shutterstock_590288660

Третата характеристика на вашите покани или картички е свързана с формата. Традиционният формат може да бъде от 100 х 150 мм през 105 х 148 мм. или 100 х 210 мм. до 148 х 210 мм. и 210 х 297 мм. (297 х 210 мм.). Може да бъдат с едно или две лица. Да бъдат сгънати или не. Вие можете да изберете и друга геометрична фигура, която хваща окото като квадрат или триъгълник. С пъти по-ефективно решение обаче е създаването на уникална форма за вас. Слабостта на последното решение е свързано с повишаване на стойността, но точно за това винаги готови за съвет са нашите специалисти – тяхна е отговорността да ви предложат оптимално решение ефективност/цена.

shutterstock_1039653343

Съществува и четвърти показател, по който вашата картичка или покана може да се отличава от останалите. И това е текстът. Отделете малко време и поканете Муза на масата ви или се доверете на нашия рекламен отдел да състави такава огърлица от думи, която ще бъде запомнена от получателите на картичката ви. Съществено усещане за близост и уникалност можете да постигнете не само с избрания шрифт, но и с личния подпис на тиража. Това ще изисква малко повече време и усилия от вас, но практиката е показала колко много позитиви носят те.

Отношение и завръщане към романтичността на миналото можете да засвидетелствате с поставянето на поканата или картичката в плик. Има стандартни такива, а може да си поръчате специални. Тук също сме гъвкави и можем да се съобразим с вашите изисквания за тираж и начин на изписване.

shutterstock_429682630

Хартиената покана или картичка в плик е създадена преди векове. А нещо издържало проверката на времето трудно може да бъде отхвърлено. Затова те ще продължат да съществуват и да се разпространяват, дори колекционират. Затова колкото и да сте технологични, не пропускайте тази романтична възможност за допълнително подсилване на маркетинг и ПР стратегията на фирмата. Важно е да обърнете внимание върху избрания фон и шрифт, да персонализирате картичките и да не прекалявате с информацията. Този вид комуникация е достъпна и изпраща послание за качество. Картичките и поканите не взимат много място, винаги могат да бъдат рециклирани. Всички ваши решения по индивидуализирането на конкретната картичка или покана ще допринесат за превръщането на получаването им в истински празник. Това затвърждава настоящите клиенти и партньори и привлича нови, защото всяка провокирана положителна емоция у получателя им ще се прехвърли върху вас и вашия бизнес.

Можете да се свържете с нас оттук, ако искате да изпратите запитване за оферта или да разгледате промоционални предложения тук.